fredag, september 29, 2006


Etter at jeg hjalp Kathrine med å ta bilde av hennes bidrag i ett Trykk for oktober, fant jeg ut at jeg ikke kunne være snauere enn å legge ut min publisering også, i det samme bladet.
Jeg ble altå utfordret til å lage to kort, med et stempel jeg fikk utdelt.
4 personer blir utfordret her, alle med samme stempel.
Og her er altså mitt løsning av oppgaven.
Kjempemoro å få lov å være med på en slik utfordring, og spesielt utfordrende fordi jeg ikke er så stor fan av slik type stempler. Men dette gikk bra!!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer med blog og PUBLISERING!!!

Rita sa...

Så flott blogg du har fått deg. Har sett på alt det flotte du har laget i det siste, og jeg må bare si at jeg digger stilen din. Gleder meg til å følge med her inne på hva som kommer :)