lørdag, september 30, 2006


Så har jeg igjen plukket fram noen av feriebildene mine. Årets sommer ble tilbragt i Toscana,Italia. Her koste vi oss i 11 dager med massevis av sol og varme. Tiltider for mye varme!! Denne dagen hadde vi kost oss ved bassenget på hotellet i Volterra.Som forøvrig lå på taket av hotellet. En herlig avslappende dag, med parmaskinke og grissini til lunsj.
Disse minnene lever vi sååååååå lenge på.... helt til neste gang vi reiser.
Bilde på Lo'n er tatt på ettermiddagen, du har sunket ned på gulvet på hotellrommet og nyter vinden av aircondition.
Siden har jeg laget på dagens treff hos Hobbyhimmelen. og arkende og bokstavene er fra Cosmo Chricket.

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Å Italia! Så deilig da!
Vi var ikke på ferie i år vi, jeg begynte i ny jobb 1.juni og hadde ikke rett på ferie.

Så flink du er å oppdatere bloggen din! Jeg er litt sløv merker jeg, men skal prøve å gjøre det minst to ganger i uken tenker jeg.

Gleder meg til å følge med her :D

Heidi sa...

Så flott layouten ble!!! Disse arkene må vel være laget for deg de...fnis..??

Geirun sa...

Denne ble virkelig fin Hilde. Jeg lurte litt på hvordan du skulle sette det sammen, men dett var et virkelig artig resultat: