fredag, oktober 20, 2006



Allerede fredag igjen!
Først litt bilder av det jeg har laget i det siste

Denne siden av Sondre(øverste bilde) laget jeg til en konkurranse på Minneriket. Hvor man skulle bruke QK. Her brukt som skrift...(det er gjerdestolpene til QK) Teksten på t-skjorta er vel ikke den kuleste kanksje?? for en mor hvertfall!!

Og siden av Simen, er en såååå karakteristisk side av han.. bildet er tatt av en kompis av Simen og jeg fikk umiddelbart assosiasjoner med hans tempo, når jeg ber om hjelp. Han sier aldri nei, men det kan bare ta utrolig lang tid!!

Må jo også ha med et kort!! Her har jeg stemplet og fragelagt et stempel fra Henglär&Stenglär.Malt med reinkers fra Distressink. Ark fra Cosmocricket og div diecuts fra QK.

Så litt om livet mitt den siste uka!!
Ja så er det fredag igjen da. Etter en litt "kjej" uke for meg med sykdom er det altså helg igjen. Uka mi har gått med til kiropraktor og legebesøk....og bittelitt jobb.
I morgen skulle jeg egentlig på treff i Valdres med Mona, men slik jeg er nå er det best å være hjemme.
Ser i de forskjellige blogger og forum at dette nok er den store "treffhelga" i høst. Ser ut som alle skal på treff eller kurs. Til alle dere, håper dere får det kjempekoselig!!
Jeg skal ta livet med ro, og kanskje scrappe og stemple litt her hjemme. Har et prosjekt på gang for en kollega av meg. Et scrappet bilde, som skal gis til ei lita frøken som flytter langt, langt av sted.
Ellers er det også noen kortbestillinger pågang. Så oppgaver er det nok av. Koselige oppgaver, som er terapi for meg.
Har jo helt glemt å fortelle at stempelgalmannen har kommet hjem fra jobb i USA..... med DEN kofferten!! hihi.....den var full av stæsj til meg... massevis av bokstaver, clearstamps og dill.
Som Hetal sa: syns jeg ser mannen din når han kommer inn døra, med koffertene sine... og forventer gjensynsglede......hihi.......og du stuper rett opp i koffertene hans etter scrappesaker.
Du er klarsynt du Hetal!!!...*rødme*

Ingen kommentarer: