tirsdag, oktober 31, 2006



BØØØØØØØØØØ!!

Ønsker dere alle en Happy Halloween!!, med dette kortet. Kortet ble laget til lanseringen av DT oktober for Hobbyhimmelen.

Lurer på om det kommer noen skumle små på døra i ettermiddag? Det kan jeg vel ikke se bort fra. Her i huset har vi aldri hatt tradisjon med å feire halloween. Guttene mine har ikke vært noe ivrige på det, og nå er de blitt så store at det ikke er særlig aktuelt.

Ellers kan jeg fortelle at snøen har kommet til toten i natt... og det i bøttevis. Er veldig glad for at jeg ikke trenger å ut med bilen i dag for å si det sånn.

Men tenk, mine tenåringsgutter jublet over all snøen når de våkna i dag tidlig.... tror ganske sikkert de ser frem til snowboardsesongen.

5 kommentarer:

Lene S sa...

SKVETT!!! LOL Herlig kort, med en spesiell sjarm! Veldig bra :o)

Her startet det rolig i dag, men skal si det tok seg opp. Får nesten ikke lukket døra mellom hver gang det knaskes og knepes ;o) Snart slutt på godisen også ....;o)

Ha en fortsatt fin kveld!

:o)

Ellen sa...

Hehe - Happy Halloween!!!:o)
Knallfint kort!!
Her har det vært et par "bander" på døra. Og det holder igrunnen, syns jeg;o)
Her kan vi vel bare se langt etter snø - men MYE regn hadde vi tidligere idag!

Vibeche sa...

Kanonstilig :)

muhren sa...

Så mycket fint du gör, och jag känner mig hedrad att du inspireras av mig..många kramar Linda

Berit sa...

Gratulerer!
Kjempeflott kort!!
Klem