mandag, oktober 23, 2006




















Da er vi lansert!
For de av dere som har vært bittelitt nysjerrige, og for alle dere andre: Da er vi lansert.. det nye designteamet til Hobbyhimmelen http://www.hobbyhimmelen.no/catalog/design_team.php

Og VI, det er Kathrine(Thine), Heidi(Hetal), Ellen(Nella) og meg(stempelgal)
Vi er så heldige å få lov å være Geiruns "designengler". Dette har vært underplanlegging en stund, men veldig hemmeligholdt da.Hihihi.. Vi har hatt våre "nattlige" møter på MSN og planlagt til den minste detalj.
Den siste uken er det nok Geirun og mannen som har hatt den største jobben. For samtidig med lanseringen har de lagt om hele nettbutikken med nytt design.

Som designer for Hobbyhimmelen skal jeg i hovedsak stå for kortdelen. Skal prøve å friste alle derute til å lage kort, da veit dere!!
Kommer tilbake med mer info senere jeg.... nå er det natta!!
(LO'n over er med i introduksjonen av meg i "himmelen")

5 kommentarer:

Lene S sa...

ÅÅÅ! Grattis! Så moro, var inne på sidene og jeg må si det så lekkert ut der nå ja!
Herlig side du har laget.

:o)

ellen sa...

SÅ gøy!!
Gratulerer :)

Berit sa...

Jeg hadde mine minstanker ja - men at det skulle skje nå - og helt hva som var på gang visste jeg ikke!! Kjempeflott!!!
Gratulerer!!!!

:o)

Rita sa...

Gratulerer!! Kjempe gøy. De er super heldige som får deg som kort-designer. Jeg synes du er så dyktig både på kort og scrapping og gleder meg til å se hva dere lager er inne. Masse lykke til :)

Anonym sa...

KJEMPEMORO....gratulerer masse
og lykke til videre :)
Dette gleder jeg meg til å følge opp!

Klem fra Mona