lørdag, oktober 21, 2006

En liten sneak peak???
.......får dere ikke, men jeg kan jo gjøre dere nysjerrige og fortelle at noe skjer snart..hihi..
Om et par dager kanskje...den som venter får se...

Kan si såpass som at det er noe jeg syns er veldig spennende, og litt skummelt.
Det finns flere involverte og dere kan få innblikk idet ved et tastetrykk, når tiden er inne..

Noen som tror de vet hva det er??
Gjett da vel!! Trekker en liten premie blant de som er med å gjetter!!
.....noen av dere her inne vet jo litt om happeningen, og er "fritatt" fra konkurransen.hihihi

Syns bare det er så morsomt hvis noen bare ble bittelitt nysjerrige nå *fnise*

Siden ingen av dere greide å tippe eksakt hva hemmeligheten min var, så har jeg foretatt en trekning blant dere som bidro: Og den heldige vinner av en liten premie ble: Ellen (ellens papirblogg)
...ikke NellaEllen..hihi...for hun fikk ikke være med å gjette...hihi.

6 kommentarer:

ellen sa...

Jeg ble iallefall nyskjerrig.. men har ingen anelsen om hva det skal være for noe. Noe som skal foregår på nett hørtes det ut som.. butikk? kurs?
Gleder meg til å se hva det er for noe :)

Berit sa...

Hmmmm - nå blei je litt nyskjerrig kan man si ;) Men har det no' med det nye svenske bladet og en eller annen publisering der??? Eller har det kanskje no' med himmelen å gjøra.. ??

Snakk om å famle i blinde!!

Ha en fin kveld iallefall ;)
KLEM

muhren sa...

...nu blir jag nyfiken....är det en publicering eller en butik eller något annat.....åhhhhh jag blir så nyfiken!

Linda

Rita sa...

Ja, nyskjerring ble jeg - det er helt sikkert :) Kan det være stempel kanskje - har du laget deg egne stempler. Eller så tipper jeg at du har fått publisert noe av det flotte du lager. Gleder meg til å høre hva det er :)

Ellen sa...

Kan jeg være med og gjette?? *fnis*
Er spent i alle fall!!!

Klem, Ellen*

ellen sa...

Vant jeg!!! Så gøy :)Fant du mail adressen min?