mandag, oktober 09, 2006

Fikk før helga en utfordrin på scrapping.no. Her skulle jeg scraplifte en LO.
http://www.twopeasinabucket.com/pg.asp?gallery=1&cmd=display&layout_id=992795
Ble egentlig veldig fornøyd med denne jeg.....og den er vel litt ulik meg på en måte og det er morsomt .
Ble utfordret av Heidi/Hetal i helga. Skulle lage en side som IKKE skulle ha noe brunt eller svart, ingen rufsete kanter og ingen sverting..... den skulle ha hvit bakgrunn og inneholde oransje og lyseblått....
Her er resultatet.. og jeg må inrømme at jeg har vært innom Heidi sitt galleri for å få noen ideer...
Petter på bildet er jeg fadder til, han er 2 år og veldig klar for å bli stor. Han greier ALT selv!!
En herlig liten venn som forøvrig er barnebarnet til den tante, som døde i vår.

2 kommentarer:

Heidi sa...

Knallflott layout!!!
Begge to altså!!
Digger fargene på den siste...fnis...men det visste du vel..;o)

Heidi

Synnove Olava sa...

Nyyyydelige layouter... likte begge to veldig godt, både fargene, detaljene og bildene...

Stakkars liten gutt som har mistet mamma'n sin...