tirsdag, oktober 03, 2006



Har deltatt i Diva September på scrapping.no, og er egentlig veldig fornøyd med innsatsen min, Kom på 6.plass. Det var 5 oppgaver å løse, hvorav 2 doble. Må ærlig innrømme at jeg ikke liker å lage doble layouter. Syns aldri jeg helt får det til. Har noen tips til meg ang det så skrik ut.
Jeg elsker egentlig å være med på konkurranser men er slettes ikke glad i de doble.
Men men ........moro var det alikevel å være med. syns jeg!!
legger ved noen av bidragene i Diva september.

6 kommentarer:

Sylvi sa...

Kjære deg! - så mye flott du lager!!! :-)

Geirun sa...

Wow Hilde! Så du kom på 6. plass. Kjempebra!
Du er så utrolig flink til å skrive blog hver dag med...håper det fortsetter. Koselig å holde seg oppdatert:)

Kathrine sa...

Gratulerer med flott plassering :) Du lager masse flott syns jeg. Jeg likte heller ikke doble før jeg begynte med stående lettersize (bryllupsalbum) - de er helt perfekte til å gjøre doble.

Synnove Olava sa...

Gratulerer med 6. plassen i DIVA...
Vet ikke om du husker meg, men jeg hilse på deg på messa i Skedsmohallen.
Jeg syns layoutene dine er kjempenydelige, og bloggen din er også veldig fin.
Håper det er greit at jeg legger deg til i min link liste, og at jeg kikker innom flere ganger... :o)

Heidi sa...

Gratulerer med en FLOTT plassering!!!! Syntes så absolutt ikke du har noe problem med doble layouter jeg!!!

Heidi

Lene S sa...

Woaaahh....jeg blir helt satt ut.. Disse layoutene var skikkelig tøffe!! Må si at gutta dine er utrolig fotogene også, og stilige ;o)

Grattis til en super 6 plass!