mandag, oktober 02, 2006



Her er det litt høstferie i heimen i dag. Og da fant jeg ut at jeg ville gi dere et lite innblikk i min andre store lidenskap nemlig STEMPLING. Det var i grunnen her det hele startet. Jeg startet med stempling og kort etter at jeg i lang tid hadde fått nydelige kort av Rita. Da jeg en dag fikk lov å "dykke" ned i hennes stempler kom jeg meg nesten ikke opp igjen. Både pga at jeg ble SÅÅÅÅ HEKTA og kanskje litt pga av at hun hadde så mange nydelige stempler. Jeg elsker å lage kort, og prøve ut nye teknikker. Kortet over her , til Vetle, laget jeg når Sondre skulle i bursdag til sin kompis Vetle. Det andre kortet laget jeg under en demo på stempel/scrappemessa i Lillestrøm i september. Hvor jeg jobbet For Hobbyhimmelen. Stemplet og det andre tilbehøret får du kjøpt av Englene i Hobbyhimmelen.no

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Oi, så flink du er med kort og stempling og sånt! Jeg har i grunn litt lyst å lære meg stempling.

Geirun sa...

Ja, kan ikke du ha en online kurs en gang? Det hadde vært artig:)

ania sa...

Oi...for noen flotte kort! Helt klart lett å se at dette kan du! :D