søndag, oktober 29, 2006





















Hælja er over for denni gongen:- {

Har i helga puslet litt med noen små prosjekter.
Kortet over her har jeg laget som en mal for ei venninne som vil lage julekort.
Jeg laget et først og så ser hun etter det og produserer resten!!
Kortet måtte være enkelt men koselig, samtidig som hun ville avansere litt fra i fjor. Så hun skal få lære seg og male stempeltrykk.
Ellers har jeg laget et bidrag til skissecupen på Papirgleder.En side av Sondre, med sin store hobby for tiden, Skateboarding.
Det er en skisse fra Aud K sætern.

Jeg har også laget et av bidragene som skal være med på DT November for Hobbyhimmelen. Men det får være hemmelig enn så lenge.
-Alle Diva oppgavene for oktober er også løst... og klare til å sendes inn.

Ellers har jeg vært på en liten stempeldemo på Norli på Gjøvik i helga. Min venninne Rita hadde demo der på lørdag, og da fikk jeg selvfølgelig snappet opp noen ideer. Takk Rita for all inspirasjon!!

Ha en flott uke alle som er innom her, og husk..........: Jeg er glad i kommentarer:-)

5 kommentarer:

Geirun sa...

:) Det var virkelig et søtt julekort det. De stemplene er bare nusselige:) Og så er Lucia litt spesielt for meg som er svensk. Prøvet å gå Lucia for våre lærere på høyskolen, men vi skremte den ene nesten til tårer (ho va aleine hjemme med dattern) og den andre hadde en sjalu kone...hihi. Men vi hadde det i hvert fall artig der vi vandret rundt i våre laken..hehe.

Rita sa...

Så flott julekort. Har fått et par magnolia - julestempler i posten som jeg gleder meg til å bruke. De er bare så søte.
Skissecup bidraget ditt var kjempe stilig. Du er jo heldig som har så fotogene gutter som liker å stille opp på bilder.
Og de er jo også heldige som har en så dyktig scrappe-mamma. Gleder meg til å ser mer fra deg hos Hobbyhimmelen :)

banglamarie sa...

Jeg rotet meg hit via Lene's blog... og det er jeg glad for at jeg gjorde. Her er jo så mye fint! Du er en scrappekunstner og en kortkunstner. Gratulerer som designer på hobbyhimmelen :) Lykke til :)

Heidi sa...

Knall stilig layout Hilde!!!! Digger den!!!!

Julekortet er også flott...men du vet...fnis...for meg er kort kort...fnis

Heidi

gudrun sa...

Hei hei.
Flott kort og kjempestilig LO.
Jeg imponeres stadig over din produktivitet! ;-)
Stå på.
G
:-)