tirsdag, oktober 24, 2006




















Ja, tenk ..jeg har blitt en engel!!
En designengel for Hobbyhimmelen!!Sidene ble altså lansert i går kveld,uten at det egentlig har vært en "offesiell åpning" hihi..
Over ser dere engle kortet mitt som vel er beviset for at jeg er en ekte desingengel for Hobbyhimmelen!!
På kortet mitt under "scrappere jeg digger" har det falt ut et etternavn... Det skal altså stå Linda Mortensen!
Nå gleder jeg meg bare til å ta fatt på neste månedes oppgaver, som skal lanseres rundt den 15. nov(hvis jeg ikke tar helt feil)

5 kommentarer:

Ellen sa...

Ja, der var vi ute i det fri, gitt!!:o) Syns det ble flotte sider, jeg. Og digger kortene dine, altså!! Gleder meg stort til neste pakke dumper ned i postkassen, så er det bare å begynne og jobbe!

Catrine sa...

Gratulerer som designerengel! :o)
Så moro - blir spennende å se hva du finner på, for jeg synes du lager masse flott.

Linda sa...

Gratulerer så mye, Hilde. :-) Gleder meg til å se alt det flotte du lager. Moro at du du liker det jeg lager. :-)

Kathrine sa...

Endelig i gang! Gleder meg til fortsettelsen altså :D Du lager så mye fint! Tror du må ha et stempelkurs med meg jeg.

Vibeche sa...

Gratulerer så mye, så spennende da :)
Og at du klarer å frist folk til å lage kort, det blir vel ikke noe problem. Her sitter en som er blitt det ;)

Lykke til videre Hilde :)