søndag, oktober 15, 2006

Må bare dele dette bildet med dere. Simen har fått sin første lønn i Hydro, og har vært på shopping, kjøpt seg ny Moods of Norway genser... nevner ikke prisen på denne genseren, men du kan si det sånn at han hadde ikke kommet til å fått den av meg.... Men dette var nok et nøye planlagt kjøp etter første lønning. Som mor var jeg opptatt av om den var stor nok, vaskeanvisninger ++.... hvorpå du sier: mamma, du syns ikke den er noe fin du??!!

....jo da, jeg syns jo den var kjempefin jeg.............tenk å scrappe en side med denne genseren a!!!!*dåne*
Men kunne jo ikke si det til deg da... ettersom jeg hadde vært litt kritisk..hihi
tenk å scrappe en side, hvor jeg kan bruke swirls stemplene mine og så passer de perfekt til motivet på genseren*drømme*

7 kommentarer:

Rita sa...

Det er bare scrappe-mammaer som tenker på den måten. Har gjort det selv ved flere anledinger *fnis*

T:o)ve sa...

HÆÆÆÆÆRLIIIIG!!!!!
Enn at disse kjekke gutta kan finne tøy som passer perfekt til scrapping da *glis*
WE LIKE!!!!
Kanonflotte kort og sider du har laget i det siste!
Gleder meg til å se flere av dine flotte julekort i tiden fremover!
Kanskje jeg får inspirasjon til å starte selv også.... *rødmer*

Ha ei videre kreativ helg :o)

Kathrine sa...

Å så kul genser!
Gleder meg til å se den scrappet :D

Anonym sa...

Så kul genser da! Blir moro å se den scrappet!

Berit sa...

Hmm... nå må jeg tenke litt - treff er alltid gøy! ;) Men må snakke litt med gubbeluren, om hva vi skal i helga ;)

Snø ja.. ligger snøslaps - og nå kom Amalie og lurte på hvor sparken var... ;)Vel tidlig kanskje!

Snakkes!

Surfine sa...

Heisann Stempelgal

Måtte bare sneie innom for å si hvor godt jeg liker det du lager - du lager fab kort, og scrappsider også!

Gleder meg til å se Mods genseren og gutten din scrappet;o)

Berit sa...

God bedring vennen!
Vi får ta en tur til Lomen seinere!

Jeg svinger andre veien i morra - så får vi se om jeg får gjort no' der... !

Klem