mandag, oktober 09, 2006


Nå er snart mandagen forbi, og en ny uke er i full gang. Har stemplet litt i helga, noe er litt hemmelig enda, men legger ut et par av de jeg har laget! Stempelgal mannen reiser til USA denne uka, og da blir jeg gressenke... mon tro om det blir enda mer "hobbytid" eller om jeg ikke rekker, pga frakting av tenåringer hit og dit.
Har egentlig veldig lyst på et scrappetreff!! om ikke annet et så lite et her hjemme.... eller et annet sted også... så jeg får lufta den nye kofferten min.. Skrik ut hvis du vil være med meg....anyone.....!!!


6 kommentarer:

Heidi sa...

Hmmm...jasså gressenke ja....
Ett treff..tja høres jo ikke helt umulig ut det!! Når passer det for deg da???

Vibeche sa...

Så flotte kort du har laget, helt nydelige :)

Synnove Olava sa...

Du lager sinnsykt flotte kort, jeg bøyer meg i støvet...

Skulle gjerne vært med på et lite scrappetreff jeg....

Ha en fin scrappetirsdag!

Geirun sa...

Ja, jeg hadde gjerne vært med, men skal til stockholm..og treffe Hector. Tenk at jeg ble tante i April og har aldri sett det lille krypet:) Men tenkte ta mange bilder å scrappe...så det blir noe annet enn meg og hunden...og mannen.
Kul utfordring du gav Heidi på Minneriket. hehe. Men ho klarte det med...:)

Rita sa...

WOW, her var det mye flott. Du er bare helt utrolig flink til å lage kort. Jeg har kikket og kikket her inne nå og jeg blir ikke lei. LOene dine er også rå-flotte. Den siste, Klovn i gutteklær, var både morsom og kjempe stilig. Her må jeg følge med mer skjønner jeg. Ha en fortsatt fin uke :)

muhren sa...

Jag har långt att åka,;-) men det hade varit jättekul att träffa dig!

Kram