torsdag, oktober 26, 2006


Se her Gudrun!!

Så en utfordring i bloggen til Gudrun, om å lage et julekort.
Det måtte jeg selvsagt bli med på.
I dag er scrappe og stempelsperren på hell og jeg prøver å få gjort litt.
Har ikke vært så mye "jobbing" de siste 2 ukene pga min dårlige rygg. Men i dag kan jeg sitte litt, og da ble det kort. Skulle egentlig lage en dobbelside til Diva oktober... men jeg har gått tom for blekk. Sendte stempelgalmannen på elkjøp for å fikse det... og så har han fått feil.*urgh*
Så scrapping ble det ikke..... men altså et kort..

3 kommentarer:

gudrun sa...

Så superflott kort du har lagd til utfordringen min!! :-)
Tusen takk!
Så gøy at du ble inspirert. Og enda morsommere at du har brukt ett av mine stempler på det. Det gjør meg virkelig glad.
Ille med ryggen din som ikke lar deg holde på med scrappehobby.... :-(
Kanskje du burde få deg et arbeidsbord hvor du kan STÅ å scrappe? Det gjør ofte jeg. ;-)
Ha en fortsatt fin-fin helg.
G
:)

Heidi sa...

Kjempestilig vinter kort Hilde!!!!

Anonym sa...

For et nydelig kort!
Og den veska i forrige post er jo bare kul - wow! Heldige deg! ;o)