tirsdag, oktober 10, 2006

Se så morsomt a!! Her er det jammen artikler om oss (Treffet hos Hobbyhimmelen) Det var innom jornalister fra både Oppland arbeiderblad og Valdresen på treffet vi hadde hos Hobbyhimmelen den 30 september.
Kjempemorsomt at de viser interesse og vil skrive om denne herlig hobbyen.
Jornalistene var nok ikke veldig ivrige til å begynne med...men når de oppfattet fellestrekkene ved å være scrapper og jornalist/fotograf...ja da våknet de.
De så at vi var opptatt av gode bilder, bilder som sier noe. Og jornalisten fra OA, tror jeg nesten hadde lyst til å begynne å scrappe selv. Ikke værst!!
Geirun i Hobbyhimmelen viser på bildene fram min album og kalender.
Og de andre bildene viser Heidi/Hetal og meg.
Må ha med at det var mange flere også med på dette treffet, selv om det ikke kom frem av bildene.

5 kommentarer:

Geirun sa...

Hehe...ja der er vi gitt. Ja, det er virkelig gøy atde vil skrive om oss. Det er jo så mange som er intressert bare de skjønner hva det går ut på:)

Kathrine sa...

Det så skikkelig bra ut! Gøy når scrapbooking omtales på en flott måte, og dere tok dere så godt ut! Hadde vært kjempegøy å komme å scrappe sammen med dere en gang!

Heidi sa...

Åhhh...du måtte legge ut dette her og ja...;o)
Gøy at avisene kom og laget reklame for Geirun da!! Flott treff var det i allefall!

gudrun sa...

Så gøy med avisoppslag, Hilde!
Stå på.
G
:-)

Ellen sa...

Så artig å se dere i avisa!!Tenk at der fins i virkeligheten også - ikke bare i min pc *fnis*
Nå når jeg har funnet bloggen din skal jeg legge den til lista mi! Ha ei fin helg! Nets uke blir spennende!:o)