lørdag, november 11, 2006


Hei, hei!!
Så er det alt lørdagakveld og helga er snart over.
Min "kreative" tid har i det siste gått med til å gjøre ferdig designteam- arbeidet som skal ut den 15. denne mnd. Er ferdig med alt jeg skal lage men holder på med å få tatt bilder og scannet arbeidet.
legger ved noen LO'r jeg har laget i det siste. Øverst , en side av Simen med sine kuuuuule "blingbling" i øra.
Og under her en side jeg laget til skisse-o-mania på scrapping.no
Den fikk faktisk en uventet, men veldig hyggelig 2. plass.
Siden handler om Simen og hvor fort tiden har gått...de siste 10 årene har bare flydd avsted. Fra dengang han var 6 år, mørkredd og "mammadalt" til en hengslete 16. åring med dun på haka :-)

2 kommentarer:

Heidi sa...

Flotte layouter begge to Hilde!!!!
Du har en "særegen" stil...men for tiden ser jeg virkelig at denne er på vandring.

Ha en flott helg!

Heidi

Ellen sa...

Skikkelig flotte, begge to! Artig med den lille gutten som har blitt så stor!;o) Er spent på hva du har lagd til DT! Sitter og prøver å bli ferdig, jeg...

Fortsatt fin helg!!:o)