lørdag, november 11, 2006



Her er kort som ble publisert i Ett trykk, oktober. Etter en utfordring fra bladet laget jeg disse kortene. Oppgaven var slik at jeg fikk tilsendt et stempel og skulle da altså lage to kort med dette. Vi var 4 stykk som fikk utfordringen.
Slik ble altså mine kort!!

Til alle stempelinteresserte:-)

Har fått noen forespørsler ang. stemplene mine og hvor jeg får tak i de.
Magnolia kan enten kjøpes direkte fra Sverige, eller hos Hobbyhimmelen.
Hbbyhimmelen venter inn masse fra magnolia de nærmeste dagene.
Hänglar & Stänglar har jeg fått fatt i via ei dame på rubberstamps.no som har kjøpt med for meg når hun selv har handlet fra hun som lager disse. Noe mer vet jeg egentlig ikke, og jeg vet heller ikke om noen som selger disse stemplene i Norge.
Ellers har jeg også fått med meg at "badanka" kommer til å lansere noen HELT NYDELIGE stempler den 14. november hos www.kortmakaren.se disse må jeg bare skaffe meg noen av..

Ingen kommentarer: