torsdag, november 16, 2006


I dag har det først snødd og nå sprutregner det...Litt av en vinter må jeg nå si...
Er spent på hvordan føret blir utpå kvelden hvis det fryser på...
Legger ved et par julekort jeg har laget. Det øverste er snømannen revet i hvitt papir og svertet.Har brukt noen av de nye arkene til BG. De er flotte syns jeg..
Under er det et kort som er veldig utradisjonelt i formen til meg å være.
Stilen er vel som den pleier, så den er gjenkjennelig!!
Har her brukt ark fra Cosmo cricket. Og stemplet er fra Hänglar & Stänglar.
Ha en flott dag alle sammen, og husk å titt innom hobbyhimmelen, for det er lagt ut nye Designteam arbeid!! http://www.hobbyhimmelen.no/catalog/

6 kommentarer:

Anonym sa...

Likte veldig godt det runde kortet ditt! anderledes og veldig stilig:)
Men alt det fine du har laget til hobbyhimmelen da!! *dån* Utrolig fine magnoliakort og den nyydelige julekortboksen da. Du er knallflink, hilde! Her blir nok litt hermings ja :)

Anonym sa...

Kjempe fine kort du har laget igjen :)Liker veldig godt stilen din. Tusen takk for tilbakemelding angående stemplene fra sverige. Det blir nok dessverre vanskelig å skaffe seg henglar & stenglar stempel da, men jeg får glede meg over å se deg bruke de på dine kort :) Håper jeg selv også en dag blir den heldige eier av noen slike H&S stempel...Likte forresten godt de andre som du også anbefalte fra sverige, tror jeg må bestille noen av de...Takk for all inspiriasjon :)

Ellen sa...

Ååå - det snømannkortet var HERLIG!! For en fantastisk og naturtro snømann!!:o)
Kjempeflotte ting på HH også!! Nydelig boks! Skulle gjerne sett kalenderen også, men...

Ha ei superduper helg!!:o)

Klem fra en medengel!

gudrun sa...

Flott kort med fin fasong. ;)
Liker det runde. ;)
Ha en fin dag du også!

Anonym sa...

Så flotte kort du har laget!
Og så mye fint du hadde laget til Hobbyhimmelen - masse inspirasjon der! ;)

Heidi sa...

Åhhhhhhh...falt pladask for snømann kortet jeg!!!! HERLIG!!!