fredag, november 17, 2006


Jeg er fortapt..................

Det er sikkert noen som har skjønt det før, men jeg kommer herved med en betroelse:
Jeg elsker svenske stempler...... hakket før jeg flyttet til Sverige nå altså, for å få bedre tilgang på de svenske herlighetene.
Mine favoritter i broderlandet er Magnolia sine stempler(som på kortet over) ellers elsker jeg også de nye stemplene fra "badanka" og Hänglar & Stänglar. De har en utrolig flott design som jeg bare syns er helt RÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!(utrykket har jeg lært av Hetal...hihi)
Men det jeg egentlig skulle fram til er at "planene" mine om å flytte til Sverige er utsatt på ubestemt tid *hihi*................... og det er ene og alene på grunn av min svenske "sjefsengel" i Hobbyhimmelen. For hun har nemlig fått inn drøssevis av Magnolia stempler *hopperogdanserforjegersåglad* Slik at jeg nå med letthet kan få tak i noen av de......jeg bare knipser i fingra, og vips så ligger de i postkassa mi..
Takk Geirun, for at du reddet familien min fra å bli "nye landsmenn" i nabolandet.....for en stund!!

9 kommentarer:

Heidi sa...

He, he....du er RÅÅÅÅÅÅÅÅ på å lage kort hilde!!! Og dette er ikke noe unntak!!!
Flott bruk av stempel, farger og alle detaljer!!!!

;o)
Heidi

Heidi sa...

Er forresten godt du holder deg i landet og nabo kommunen...tenkt hvor langt det hadde blitt etter limfirkanter ellers....fnis

Anonym sa...

Åhhh...Aj im løøøv....
Så varm, koselig og herlig!
Tror jeg må ta en nærmere titt på søta brors stempler...

Sylvi sa...

Heeelte enig! Svenkestemplene er NYDELIGE og korta dine like så ;o)

Ha en fin helg!

Berit sa...

Kjempefornøyd med at Geirun har fått inn de flotte stemplene jeg også! Du er ikke alene om å digge dem ;)
Og kortene dine er helmax - både med det ene og det andre stemplet!!!!
Digger dem også - men det vet du vel ;)

God helg! KLEM

muhren sa...

Hej!

Vad fint du gör med stämplarna...
älskar dina kort och sa nog lifta lite inspiration från dig..

Linda

Geirun sa...

Hehe...ja, jag vill ju inte skicka dig till Östeuropa... Nu när jag kommit hit, så får du också stanna ;)

Karin B sa...

Du är så välkommen till Sverige! ;-)(Hittade hit via Lindas (muhrens) sida) Du gör verkligen jättefina kort!

bea sa...

what a very sweet card ... wonderful design. greetings from germany