søndag, november 19, 2006


Kaffefilter kort!!
Har surfet litt på noen svenske gallerier i helga, og falt pladask for en liten bok som var laget av kaffefilter. Dette måtte jeg prøve, som julekort!!! Og som sagt så gjort. Jeg har laget 2 stykker foreløpig og er helt hekta... Dette er virkelig noe for meg!!!
Selve kaffefilteret er hvitt, men det er svertet med distress ink, tea dye. ellers har jeg brukt et stempel fra Hänglar & Stänglar. malt med distress ink. snøfnugget er stanset ut. ark er fra Cosmo Cricket og teksten fra Norsk stempelblad.
Det andre kaffefilter kortet jeg har laget ligger på sidene til
HobbyHimmelen
......og i morgen skal jeg ut på jakt etter "ubleika kaffefilter" for da tror jeg det kan bli enda finere!!!!
Takk for at du titter!!

4 kommentarer:

MonaV sa...

Herlig Hilde... dette var bare
råbra!!!
Jeg ønsker meg et slikt et til jul he he
Du er kjempeflink!!!

Klem fra Mona

gudrun sa...

Et HÆRLIG kort!!
Så en kaffefilter-bok for evigheter siden. Hadde helt glemt det....så det var SÅ gøy å se denne artige ideen igjen her hos deg, Hilde. Tusen Takk for at deu deler. Dette må prøves. ;)

Lene S sa...

Jeg vet hva jeg skal gjøre i dag! Jeg skal lage kort :o) Blir så inspirert av å se alle de herlige korta du lager! :o) Kaffefilter er en morsom idé :o)

Linda sa...

Kjempeflott blogg du har:) Må bare si at du er utrolig flink til å lage kort!