onsdag, november 08, 2006



Litt nytt fra meg!

Det øverste kortet har jeg laget i dag, etter at jeg ryddet i restekassa mi...
Brukt diverse rester og litt julegreier fra i fjor. Selve kortet og bakgrunnen er VELDIG inspirert av Vibeke Spigseth og et kort hun har laget som ligger på papirgleder. Bare at jeg har fylt på med litt andre ting enn henne og gjort det til "meg". Knappene har min mor fått av en gammel mann som drev kolonial for 30 år siden. Det er rester fra hans avdeling for "sysaker"

Her har jeg laget et kort med et av stemplene jeg fikk i posten fra Sverige her en dag... Elsker Hänglar stemplene!!! Har brukt ark fra Basic Grey og bazzil. Og det store snøfnugget har Hetal vært så snill å stanse ut til meg..
Motivene på begge kortene er malt med Distressink.

Takk for at du titter innom!!

5 kommentarer:

Lene S sa...

Nydelige! Jeg ble inspirert til å ta et dypdykk i resteboksen...det er jo perfekt til julekortene :o)

Vibeche sa...

Du lager så utrolige herlige julekort :)
Heldig de som får julepost fra deg :)

Anonym sa...

Hei :)Noen utrolig flotte julekort du har laget! Liker så godt de stemplene du har brukt fra "henglar & stenglar".Helt nydelige!!! Hvordan har du fått tak i de fra sverige??
Blir så glad dersom du kan skrive noe om det her på bloggen din...

Mvh Kristin :)

Anonym sa...

Jeg er virkelig imponert over de flotte julekortene du lager! Mottakerne av disse er jammen heldige! :)
Ønsker deg en flott helg!

Synnove Olava sa...

Jeg digger juelkortene dine, de er skjønne.... :o)
Jeg liker også veldig godt de svenske stemplene, så jeg tror jeg må få bestillt meg en eller to av de.
Det store snøfnugget bak stempelet er utrolig fint.

Øsnker deg en produktiv og kreativ helg... :o)