mandag, november 13, 2006


Litt oppdatering!!
Her er siden jeg laget av simen etter at han hadde fått sin første lønn i Hydro.
"helt konge" er akkurtat rette beskrivelsen... Tror faktisk at han følte seg som en, når han fikk sin første lønnslipp og dro på shopping!!....... men selvsagt lærer han også noe av dette..... kontoen blir fort tom, hvis man er "konge" et par dager!!

Ellers kan jeg nevne at jeg hadde opptelling i helga, på hvor mange layouter det har blitt i løpet av dette året...................... over 100 kom jeg til.........Godt å få unna noen bilder ja(hihi)

Ha en fin uke alle som titter innom!!
Vi snaiks!!

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Over 100 layouter!! Gosj så produktiv du har vært.. Så mange har iallfall ikke jeg laget.

Kul kongelo! Det er stas med lønn. Særlig når man ikke har så mange regninger å tenke på.

Heidi sa...

KNALL stilig Hilde!!!! Lønn er TOPP vet du..fnis...da er man KONGE da, i allefall når man ikke har "ett tonn" med faste utgifter.

Heidi

Pimle sa...

Så faktisk på denne og den andre LO'en du hadde levert til 3års konkurransen. Skikkelig fine bilder! og LO, selvfølgelig,

Når jeg finner ut hvordan dette funker, tenkte jeg jeg skulle legge deg til på blogspoten min, siden vi er scrapping.no-damer begge to