fredag, november 24, 2006



Tilda snømann!!

Har i dag fått noen trykk av MaritO på scrapping.no. Kjempekoselig at man kan bytte litt trykk og erfaringer med andre stempelvenner. Så da måtte jeg jo selvsagt prøve meg på et kort i kveld ;-) Er veldig fassinert av Tilda sine design, og denne snømannen er intet unntak!!Har malt trykket med distressing,reinkers. Ark fra identity og noen svarte trehjerter som jeg har pusset og påført brun stempelsverte!!

En god scrappe og stempelhelg alle sammen!!

8 kommentarer:

Gunnel sa...

Underbart julkort!

Heidi sa...

Kjempeflott kort Hilde!!!!!

Anonym sa...

Nå har jeg kost meg en stund inne hos deg her. Flott blogg du har, og ikke minst er jeg virkelig imponert over kortene dine. Du har en fantastisk stil som er diggbar.

Anonym sa...

Nok et lekkert kort fra deg! Jeg får så lyst til å shoppe stempler når jeg går inn i bloggen din. ;)

Anonym sa...

Elsker stilen din! For et knallkoselig kort!

gudrun sa...

Så koselig kort.
Ja Tone (tildas "mamma") er en utrolig flink dame. Tenk å kunne være så kreativ på så mange områder på en gang!
;-)

Anonym sa...

Så morsomt å se trykket på ett av dine kort. det ble jo superfint :) har kjøpt meg magnoliastemplerjegogså, men begrenset meg til tre. Lommeboka hadde noen røde varsel-lys så jeg fikk summa meg før enda flere ble puttet ned i handlevogna :)

MaritO sa...

Og jeg klarer å levere fra meg anonyme meldinger med en haug med tasteleifer :)