tirsdag, november 07, 2006


Tusen takk Gudrun!!!

Dette var over all forventning. For når jeg åpnet postkassa i dag lå det 2 pakker til meg der. Den ene fra "Keri" på rubberstamps med noen herlige "hänglar" stempler som jeg hadde bestilt. og en pakke fra Gudrun Loennecken... Jeg vant en utfordring som hun har hatt inne på bloggen sin, med julekort, og i dag kom altså premien.......... og hvilken premie sier nå jeg!!!!!! Dette var over all forventning.Hele 6 stempler med hennes design!!!! dere skulle egentlig sett meg her nå.... greier nesten ikke sitte stille på stolen, for jeg er såååååå overasket og glad!!

Enda en gang : tusen takk Gudrun!!

6 kommentarer:

T:o)ve sa...

Grattis Hilde!!!
Og de var deg vel unt ;o)
Flotte kort du har laget i det siste!
Blir rent i julestemning jeg også nå ;o)

Gleder meg til å se flere julekort i tiden fremover :o)

Berit sa...

Gratulerer!! Vet at Gudrun kan dette med å overraske ;) Nå gleder jeg meg til se nye kort fra deg!
Og så håper jeg du får tid til å lage de julekortene du synes du bør selv også - ikke bare på bestilling ;)

Jeg skal på en liten shoppetur i morgen, må ha mer ark som jeg brukte på "veggbildet" mitt - og det detter vel noe mer i handlekurven samtidig. ;)

Ha en fin uke!
KLEM

Vibeche sa...

Hei Hilde, jeg fikk også min pakke i dag og ble mildt sagt enormt overrasket.Fikk helt sjokk over hvor mange vi fikk. Også de flotte stemplene da, gleder meg til å ta de i bruk :)

Du får kose deg med de nye stemplene, det skal ihverfall jeg :)

Lene S sa...

Ååå så koselig! Gratulerer! Nå gleder jeg meg til å se hva du lager med de, for det jeg har sett så langt er berre lekkert! ;o)

:o)

Rita sa...

Åhh, så gøy. De stemplene er jo bare knall fine. Gratulerer :)
Gleder meg til å se hva du lager med dem.
Ha en fortsatt fin-fin uke :)

gudrun sa...

Så koselig at du likte stemplene, Hilde. :-)
Kos deg med julekort-stempling framover, da. ;-)

G
:-)