torsdag, desember 14, 2006


14,desember..........det betyr at det snart er jul......
Siden over her viser hvertfall at Sondre er i rute til jul.
Denne siden var med i 2.advent konkurransen på Minneriket.
...................og jeg VANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjett om jeg ble glad når jeg fikk beskjed om det i går kveld!!!!
Jeg hadde vært på "luciatreff" hos Hobbyhimmelen, og kom hjem rimelig sliten i går kveld, så da "smakte" det godt med en seier på Minneriket.
Eller går alt sin vante gang her hos oss.
Med førjulskos og forberedelser. Jeg holder på med siste innspurt på julekortene og håper å få sendt de ut i løpet av helga..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott side, Hilde.
Slett ikke rart at du vant. Grattis! ;)

Anonym sa...

Digger siden din jeg...jupp...den er RÅÅÅÅÅÅ, he, he...

Ha en flott helg!!!

Heidi