lørdag, desember 23, 2006


.. Tusen Takk Rita og Mona!!
Denne uken har jeg fått noen nydelig julekort av mine venninner.Jeg som er så glad i å sende julekort elsker jo å få noen også. Og denne uka har det kommet noen nydelige eksemplarer. Kortet med pepperkake er fra Rita, min venninne som har lært meg alt om stempling. Og dere kan se at jeg har hatt en flink læremester.

Og kortet med juletrær har jeg fått av Mona(MonaV for dere "forumister") Vi er barndomsvenninner og scrappevenninner. Hun er vel ikke av de som er mest glad i å lage kort, men da hun fikk se et kort jeg hadde "liftet" fra Nella, så fikk hun blod på tann og satte igang med produksjon av julekort. Og de ble bare såååååååå fine!!!! syns hun har brukt en herlig fargesammensetting på kortene og resultatet ble helt rrrrrrååååååååååååååååååååååttt!!

Tusen takk dere 2 og alle dere andre jeg har fått julekort av!!

2 kommentarer:

Ellen sa...

For noen koselige kort du har fått!! For ikke å snakke om de du har laga selv da! Du er fantastisk flink!

Vil ønske deg ei knakende kjekk julefeiring med familien!

Anonym sa...

Utrolig koselig julekort!
Er helt enig med Ellen, de du har laget er vel så flotte...

Ønsker deg og familien en fortsatt koselig julefeiring... :-))

Juleklem