lørdag, desember 09, 2006

Det er 9.desember!!
Tiden flyr avgårde føler jeg. Snart er det jul!!!
I dag har jeg vært en tur på Bikuben og handlet julegave til meg selv...Fikk også med meg en "make and take" med har Gary "etellerannet" fra QK. .....så nå sikler jeg litt etter noe av det nye som har kommet på markedet......(for jeg vet jo ikke at jeg får noe av det av stempelgalmannen til jul.......det er hemmelig)

Lurer på om jeg virkelig skal gå en jul i møte uten å bake jeg???? Sondre har bakt pepperkaker, mamma har bakt strull, og søstra mi har laget marengs til meg... Og så har jeg kjøpt ei kransekake.... Tror jammen det holder jeg....Så da erklærer jeg herved at den tiden andre bruker på bakst før jul, den skal jeg bruke på julekort....hihihi....for jeg trenger litt tid tror jeg for å bli ferdig.På selveste lucia skal Heidi(hetal), Mona og jeg til Lomen på juletreff. Gleder meg kjempemasse til det. Da skal vi kose oss med lussekatter og scrapping/stempling hos Geirun i Hobbyhimmelen.
Ha en fortsatt herlig førlustid, alle dere som titter innom( og legg gjerne igjen en kommentar)
Legger ved et kort jeg har laget som passer til treffet jeg skal på til uka... hvis dere ser godt etter er det nemlig Heidi, Mona og meg som det er bilde av på kortet.... på vei til Valdres....

4 kommentarer:

gudrun sa...

Kjempesøtt og koselig kort. :)
God tur til "himmelen" ;-)

Heidi sa...

He, he...flott bilde av oss...he, he...
Baking...hva er det da???? Fnis...guttene her har sørget for sin egen julebakst...de har nemlig hver sin boks med kaker etter at de var hos mormor forrige helg....ikke det at vi kan servere fra de. (Det er nemlig småspist på de fleste kakene..)Men da har i allefall de sine kaker.

Gleder med til onsdag jeg også!!!!

Heidi

Kathrine sa...

Så heldig du er som skal på luciatreff! Virker kjempekoselig. Og julen kommer vel uansett hvor mye man har bakt eller ikke bakt. Så lenge dere har det som dere vl er jo det det viktigste!

Anonym sa...

Hihi, flott bilde av dere! :P
Kos dere masse på treff - det høres koselig ut!