søndag, desember 31, 2006

Godt nyttår til dere alle!!

Så er denne jula over også. Dagen har flydd som en vind. Har hatt fri hele romjula og bare kost meg. Eneste i familien som har jobbet er Simen. Og han var dyktig lei på slutten. Så i går slo han ut håret og dro til Oslo på shopping...Og kom hjem som en skikkelig "moteløve" og noen kroner fattigere.
Julen har bestått av mange koselige sammenkomster med venner og familie.
Jeg har fått tid til å gå meg mange lange turer, i skogen og på åsen. Flott å gå i skogen når frosten har kommet så lenge snøen glimrer med sitt fravær.

Ellers har jeg virkelig fått fart på scrappinga mi etter flere mnd med kortlaging. Har laget hele 8 layouter i romjula.
Men kan desverre ikke vise fram noen av de enda. Har laget noen som skal med på DT i januar hos Hobbyhimmelen. og så kastet jeg meg på Diva i siste liten her. Ellers har jeg levert et bidrag til Ett Trykk.
Har også planer om å rekke skissekonkurransen på Minneriket, med frist den 7. januar.... men vi får se hva det blir til.

Nå er det nyttårsfeiring som står på planen. Vi skal feire hos søstra mi, sammen med hennes manns søsken. Gleder meg kjempemasse til en 3-retters hos henne i kveld....hun har alltid noe godt å by på...... kjøkkensjefen i familien.

til alle som titter innom ha et riktig godt nyttår!!

Hilde

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gleder meg til å se hva julens kreative krumspring har ført med seg!
Godt nyttår :o)

Anonym sa...

Så produktiv du har vært i julen... 7 layouter... WOW... Jeg har laget 2 stk. Gleder meg til å se...

Godt nyttår til deg også... :-))

Anonym sa...

Godt nyttår, Hilde :) Og takk for flott bidrag!

:)

Anonym sa...

Hei hei Hilde! Godt nytt år til deg og dine!!!! Gleder meg masse til å se alle layoutene du har laget i romjulen...vel..noen har jeg jo allerede sett på diva avstemmingen. (Tommel opp!!!)
Ser du har forsøkt å plinge meg på msn...men her er pc'n okupert av Truls og Sabeltann fnis...

Klem Heidi

Anonym sa...

Godt nytt år til deg også, Hilde! :-)

Berit sa...

Godt nytt år!!

Ja - du har vært kreativ i romjulen - jeg har bare pønsket ut jeg ;)
Men nå blir det vel tid til mitt i dagene som kommer! Vært å sikret meg blekk så jeg kan skrive ut bilder til krampa tar meg ;)

Takk for masse inspirasjon i året som gikk - og jeg gleder meg til flere treff i året som kommer!!

KLEM

Anonym sa...

Godt nytt år!! Jeg gleder meg til å se alle layoutene du har laget!! Så imponerende kreativ du har vært :o)

Anonym sa...

Godt nytt år:) De julekortene du har laget er bare så utrolig flotte. også er det så deilig å se albumsider med store gutter og ikke bare søte babyer :)jeg tror jeg har blitt en fan av arbeidet ditt.