fredag, desember 22, 2006








Med disse kortene vil jeg ønske dere alle en flott julefeiring!!
Den siste uka har gått med til å sluttføre alle juleforberedelser. Nå har julefreden senket seg og vi har bare igjen å pynte juletreet. Det skjer som alltid på lillejuleaften.
Vil så gjerne få ønske alle dere som er innom en riktig god jul!!
kortene over er av de siste jeg har laget i år og er blitt gitt bort til noen av mine venner. Venner som fortjener å bli satt litt ekstra pris på sånn rett før jul. *klem* (alle vennene mine har fått altså..... hiihi...)

God jul!

5 kommentarer:

MonaV sa...

Jeg er en av de heldige somhar fått et av disse herlige kortene av Hilde...
og det setter jeg stor pris på!
Tusen tusen takk.
Klem fra Mona.

Anonym sa...

Dette var noen kjempe nydelige kort. Er det mulig å få vite hvor man får kjøpt de flotte snøkrystallene?

Hilde sa...

Snøkrystallene har jeg skaffet fra Hetal, som har #sveivet# de ut for meg.

Anonym sa...

Underbara kort du har gjort älskar verkligen de rosa..vilket snyggt papper!

Anonym sa...

Pretty!