søndag, desember 03, 2006



Noen kort jeg har laget i helgen.........de fleste stemplene er fra Badanka
Første søndag i advent

Etter en lang og herlig helg på Beitostølen, er jeg rimelig klar for en ny uke.
en stund siden siste oppdatering...
Forige uke gikk som en vind. Jobb og møter gikk hånd i hånd. Onsdag hadde jeg fri og var en tur i "storbyen".... var på ikea og på Papertrends.
Var på litt sykebesøk hos min svoger som fikk hjerteinnfarkt for ei uke siden, og fikk helikoptertur til Ullevål..Alt gikk gudskjelov bra, men litt skjelvne var i alle mann...
Fredag reiste vi altså på Beitostølen på hyttetur. Deilig å komme på fjellet en tur. Guttene boltret seg i bakken, og til min store fortvilelse hadde jeg glemt kameraet hjemme....
Jeg gikk meg noen lange turer og rakk også å besøke Geirun i Hobbyhimmelen på lørdag... Fikk "tapå" alle de nye magnolia stemplene hennes.....( og noen fikk også et nytt hjem denne dagen......bare 10 stk)

Ellers prøver jeg og stemple for harde livet om dagen.... mange julekort som skal sendes den nærmeste måneden..... og alle kortene jeg lager blir bare "borte" Må nok prøve å gjemme de litt, så jeg får noen selv også.. Det er jo forventet at jeg sender hjemmelagede julekort.....hihi.....
Holder også på med den neste DT oppgaven til HobbyHimmelen. Så her får førjulstiden bein å gå på.
Ha en flott uke alle sammen!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du lager noen fantastiske kort! Skjønner at disse er populære ja.

Berit sa...

Supre kort - og flotte stempler. Badankan lager også flott gitt;)

Joda, jeg blir med til Geirun den 13. - helt klart! Og så er det nok en pakke på tur nedover snart også ;) Må ha noe kartong gitt, og jammen deiset det ikke et par stempler også i den handlekurven ;);)

Ha en fin uke!!
KLEM

banglamarie sa...

WOW WOW WOW!!

Jeg bøyer meg i støvet! Du er jammen dyktig! De kortene dine er bare RÅFLOTTE!!!

Surfine sa...

Hei Hilde

Tusen takk for hyggelig melding i bloggen min. Fant ut jeg måtte svare deg her for å være sikker på at du så det:o)

Smykket jeg har laget til meg selv er i ekte sølv og med bare ekte saker tvers gjennom, så det blir litt kostbart. Tror jeg må ha 700 kr for å lage et slikt med samme mengde stæsj på som på mitt. Bare sølvkjettingen koster 400 kr i innkjøp nemlig. Men på den annen side...Dyrberg Kern smykker av samme typer koster jo 3-4000 hvertfall...så det blir jo på et vis rimelig;o)

Ringen du har tittet på er laget med rustfri stål base og bare juks og fanteri, så den trenger ikke koste så mye. 120 eller noe sånn kanskje? Jeg kan lage i hva du vil av farger og pynt på både ring og smykke. Bare hoi ut du om det er noe du kan tenkte deg:o)

Ellers må jeg bare når jeg er innom hos deg fortelle at jeg elsker alt du lager. Digger stilen din og kortene/LOene dine masse. Veldig inspirerende!!!