torsdag, desember 21, 2006



Torsdag.....og snart jul!!

Nå er det bare en dag igjen på jobb. Jeg er ferdig med julevasken. Ferdig med pynting(untatt juletreet som kommer inn førts på lillejuleaften. Er også i boks med alle gavene og ikke minst alle julekortene er ferdiglaget og sendt. .......puhhhh.....
Nå skal jeg bare kose meg de siste dagene før juleaften. Og når jeg er ferdig på jobb i morgen, tror jeg at julefreden senker seg her i det "stempelgalske" hjem.

Ble utrolig glad i dag når jeg vant 3. adventskonkurransen på Minneriket. Tema for oppgaven var julekort. og jeg måtte selvsagt bidra med noen kort( les 4).
Vinner bildet ser du over her. Det lyse, med Badanka stempel.

Tidligere denne uka vant jeg en skissekonkurranse på www.Scrappiz.se Det er kortet til øverst i innlegget, med luciastempel fra Magnolia.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisan!

Har du husket på å levere lotto til jul? Du er jo inne i en viss vinnerstim nå! GRATULERER!!!
Men det er da ikke så rart at du vinner - du er som Heidi sier - HELT RÅ!!

Så ønsker jeg deg og dine en flott og koselig jul!

Juleklem fra meg