fredag, januar 26, 2007

Endelig helg!!
Så er det helg igjen, en uke går nå fort da!! Denne uka har jeg kommet igang igjen både med scrapping/stempling og jobb, etter å hatt halsbetennelse..... *urggg* så kjedelig det er å være syk.
Stempelgalmannen har vært på reise denne uka, så da har jeg stort sett holdt til på hobbyrommet mitt på kveldstid, etter at "hjemmetjenesten" er ferdig med oppgavene sine....(middag, rydding,kjøring, vasking,rydding, "mase" om lekser, mat igjen..osv)
Har hatt noen ideer i hodet mitt på noen kort denne uka, men måtte bare få litt påfyll av utstyr.
Har i det siste fått helt dilla på forskjellige tags( ferdig trykte) Har kjøpt endel fra usa som snart er oppbrukt på kort, og i dag fikk jeg påfyll fra papirloftet med en masse tags fra 7 gypsies og signature suite..
Syns også det er kjempemorsomt med disse arkene som har bølgede kanter.
Under her har jeg laget et kort med et stempeltrykk fra H&S. Det er farget med distresser.Mosromt å bruke litt andre farger enn jeg pleier.


















Så er det sden jeg hadde med på audition på Scrappefeber. Og jammen gikk jeg ikke videre gitt. Kjempefornøyd med det, selv om jeg ikke helt skjønner neste oppgave..
Da skal vi samarbeide to og to om en dobbel skisse...... mon tro om vi får sidene til å passe sammen?????
Bildet på siden under er tatt på Skei, tidlig i januar. En herlig snøfull dag i alpinbakken.



















Her er også et bilde som er tatt den samme dagen, av "mor sjøl"
Denne siden er laget etter en skisse, til skisse-o-mania 3 på scrapping.no.



















Ha en riktig god helg alle sammen...... og jeg tror det kommer flere kort denne helga..... er liksom inne i en steam syns jeg..... Kort er gøy!!

8 kommentarer:

Heidi sa...

Du er en tusenkunstner Hilde...layouter og kort om hverandre..og alt like kreativt og flott!!!

Nydelige begge layoutene dine!!!!!

Ha en flott helg!!

Heidi

Åsa/asamia sa...

Mysiga allihop...och gillar ju hängelkortet allra mest förstås, eftersom jag älskar hänglar. Superfint!

banglamarie sa...

WOW!! Flotte layouter

og gratulerer med videre plass i scrappefeber :)

Desiree sa...

Så morsomt å se at det var din LO jeg stemte på! Den er kjempefin! LOen med deg selv er også flott, du er bare så flink!

Anonym sa...

Jättefina LO:s!
Undrar bara vad det är för letters TUR är? Var finns dom att få tag på?
MVH Miaa

Hilde sa...

TUR er chipboards fra Lil Davis... kjøpt hos www.hobbyhimmelen.no

Kathrine sa...

Du er så flink!

Anonym sa...

Tack så mycket för svar!!
MVH Miaa