torsdag, januar 18, 2007

Endelig igang igjen!!
Har vært syk noen dager og ikke orket noen ting. Har stort sett bare ligget i en febersus hele uka, bortsett fra noen små perioder med ibux innabords hvor jeg har surfet litt rundt og sett på alt jeg kunne tenke meg å starte opp med. I dag har jeg vært litt mer oppegående i perioder og kost meg litt med å lage et kort. syns det ble ganske "snuppint" jeg!!!!

Så krysser vi fingra for at jeg bare blir i enda litt bedre form i morgen og kan prøve meg på den neste skisse-o-mania oppgaven.
Må jo holde koken der, for det ser ut som jeg kommer til finalen også denne uka. Takk til alle som har stemt på meg.

5 kommentarer:

Synnove Olava sa...

God bedring, håper du er i enda bedre form i dag....

Du er virkelig en mester på å lage kort, og spesielt med magnolia motiver.... :-)))

Lykke til i skisse-o-mania, og ha en god weekend...

bea sa...

very very sweet and cute. wonderful idee with the tag, swirls and ribbons
i wish you a greet and creative weekend.

bea

Heidi sa...

Håper du er i bedre form!!!! Nydelig kort som alltid; RÅÅÅÅÅ! ;O) Teksten var så flott på dette!!!

Ha en flott helg, vi snakkes sikkert!!

Klem Heidi

Kathrine sa...

Håper du blir frisk nå da Hilde! Ikke noe gøy å være syk altså,

Monica sa...

Nydelig kort, som vanlig. Du må si fra hvis du skal ha kort/stempel-kurs i nærheten her altså!

Håper formen fortsetter å stige.
Fortsatt god lørdagskveld :)