mandag, januar 22, 2007

Her går det i "bondeinnlegg" om dagen!!

I dag har jeg hatt det litt moro med å "lage" "sauebæsj"
Fikk i oppdrag av søstra mi å lage en liten oppmuntring til hennes sønn som reiste i militæret forrige uke. Han er av alle steder sendt til indre Troms...... går det ann å komme lenger unna, lurer jeg på??? 165 mil eller noe sånn hjemmefra.
Søstra mi tenkte nok på et kort eller noe som kunne oppmuntre han, og det var da jeg kom på denne ideen fra Gary i Quickutz... Her gjort om til "sauebæsj" fra Toten.





















Bå bakiden er det da en varedeklarasjon, som sier litt om innholdet...(klikk på bildet for å lese hva som står)
Håper dette kan oppmuntre han litt!
Tenk a, min favoritt "tantunge" som pleide å sitte på fanget mitt og var en skikkelig kosegutt.... er blitt en voksen mann på 206cm over bakken og har reist i militæret.. Det er ikke lett å godta.... Men at han ikke kan sitte på fanget lenger, ja det har jeg skjønt!!!*LOL*


1 kommentar:

Ingunn sa...

Haha, så utrolig søtt!

Måtte bare poppe innom for å si at jeg elsker LOene du lager for tiden - du kan virkelig kunsten å scrappe tenåringer!