onsdag, januar 17, 2007

Litt jul igjen fra meg!!

Kom på at jeg ville legge ut designteam bidragene mine fra desember for Hobbyhimmelen
Det første kortet her er en invitasjon til romjulsfest.Trykket er malt med mine distresser.


















Her kommer en pakkelapp. Enkel og grei, som ikke tar for mye tid, hvis man skal lage mange.
Har her brukt et ark fra Identity, de norske julearkene.















Så kommer et realt julekort, med lucia motiv fra Magnolia.



















Under her viser jeg en "kaffefiler bok". Dette er en liten "hyllest " og påminnelse til julenissen, om at fam Røisehagen ikke må glemmes.........hihi....














Denne siden inneholder en liten ønskeliste fra guttene i familien..
(trykk på bildene for å lese teksten bedre)











Og på neste side er det en pitteliten ønskeliste fra oss voksne..











Og så en felles side fra oss til nissen (dette er side 2 i boka)











På denne boka har jeg brukt ark fra Basic Grey, distressink og stempler fra magnolia.

Takk for at du titter innom!!
Ha en fin dag!!

4 kommentarer:

bea sa...

WOW - what a wonderful filter-paperbook, that´s great!!! amazing design and very beautiful colours!!!

you make grandiose things and so you are a favourite for me and listed on my blog.

greetings from germany

bea

Synnove Olava sa...

Så utrolig mye fint du laget til Jul... Den filterboken var aldeles skjønn, og så smart med en liten påminnelse til nissen.... :-))

Ha en fortsatt fin dag!

Berit sa...

Jeg fant masse inpsirasjon i bidragene dine!! OG de er superflotte!!!

Klem

Catrine sa...

Utrolig mye flott du har laget! :)