onsdag, januar 31, 2007

Lyst på kortkurs??

Da har jeg satt dato for et nytt kortkurs.
13/2 kl 18.00- ca 22.00
sted: Raufoss
pris: 250,- inkludert alle materialer.

Vi lager 2 kort i Stempelgal stil. Hvor vi maler med distressink refiler.
Kurset passer for de som har stemplet litt før.
Du må ha med deg : papirkutter, tynn malepensel el vannpensel, plastikklokk (til å ha distressink på)
Har du lyst til å være med? send meg en mail.
Bindende påmelding! og begrenset antall plasser.

Håper dette kan være noe for deg?? som ikke bor for langt unna kanksje!!

2 kommentarer:

Heidi sa...

Så dumt da...at det er for de som har stempelt litt fra før..he, he...for da passer det jo ikke for meg. Filler'n å.... ;O)

Gratulerer med videre plassering i ScrappeCupen!! Bidraget dere hadde med i "par scrapping" var flott!!! Gleder meg allerede til å se hva du lager til rundens oppgave!!!

Ha en flott søndag!!

Heidi

Anonym sa...

Hei,hei!
Jeg blir stadig imponert over kortene du lager,og sa til mannen at om han vil glede meg på morsdagen burde han sende meg til Raufoss på kurs. :-D
Det er nok ikke at han ikke vil glede meg,men det er tross alt et stykke fra Lesja til Raufoss,og enda litt lengre hjem igjen om kvelden. ;-)
Ellers imponerer du stadig med dine LO`er,de har det lille ekstra.

Holder du kurs oppover Gudbradsdalen?Skulle gjerne likt å vært med engang.

Marit :-)