tirsdag, januar 30, 2007

Noen kort til!
Laget noen kort i helga som jeg tenkte dere ville se..
Det første her er et posekort. Laget med noen rester fra "verpekassa" som jeg har vist dere tidligere.

















Og så er det to kort med bruk av ganske like materialer.Litt forskjellige stempler.
Nå venter jeg egentlig bare på å få de nye Magnolia stemplene. Men fram til de kommer må jeg jo prøve å bruke de jeg har.
Ellers kommer det også snart en ny serie med dtempler som jeg gleder meg veldig til.
Hobbyhimmelen har satset på et nytt merke...... som kommer snart.........
Ellers kan jeg fortelle.....sånn bare for å misunne dere litt, at jeg skal på Stempel og scrappemesse i Gøteborg den første helga i mars..... Skal være hjelpeengel for Hobbyhimmelen.
Håper da på å treffe Linda Muhr, kanskje!!!! Ser du dette Linda????
På messa må du se etter meg, en "hjelpeengel".....vet ikke om du kan se vingene.... men jeg ser sikkert ut som en engel....hihihihihi.......



















2 kommentarer:

Heidi sa...

Flotte kort Hilde!!!!!! Også stilig bidrag du har med i Skisse-O-Mania denne runden!!!!!
Jeg er ENEDLIG i boks med diva bidragene mine jeg..sukk..endelig kan jeg puste lettet ut..he, he. (Men noe reisegavekort...vel, det blir det IKKE.)

Gleder meg til å være mer tilgjengelig både på nett og msn igjen nå!!!

Vi *snakkes*!!!

Klem Heidi

muhren sa...

Självklart Hilde, kommer jag att se dina vinga..och det ska bli sååå kul att träffas!

Nu har jag beställt den lilla muffins stämplen oxå...tack för tipset!

Kram Linda