torsdag, januar 04, 2007

På tide!!
Det er vel på tide med noen layouter også på denne siden også. lenge siden sist jeg har lagt ut noen. Disse laget jeg i romjulen, og de var med i Diva konkurransen på Scrapping.no
Fikk denne gangen en overraskende delt 2. plass. Og jeg ble sååååå glad for det!!!!
Den første siden her er laget med bilder fra fotografen. Fant ut at jeg skulle scrappe resten av de og ha de i albumen i stedet for at de lå i en mappe i skuffen.
Er veldig fasinert av disse arkene fra Create paper for tiden!!










Neste bilde tok jeg i høst av Sondre. Og jeg greier ikke helt å se meg mett på det bildet.
Blikket og utrykket er bare så herlig(sagt av en mor..hihi) *smelt*




















Så er vi kommet til pepperkakebaksten før jul. Jeg er ikke så veldig ivrig på baking....som dere kanskje har skjønt. Så i år kjøpte Sondre egen pepperkakedeig på IKEA. Og satte igang med bakingen. Han var utrolig effektiv og flink... Og ryddet tilogmed opp etter seg!!! Ikke værst av en 13.åring å være. Må nok inrømme at jeg" hjalp" han litt med melet i fjeset......hihi..... men det skal også sies at jeg fikk igjen med samme mynt...... det er kanskje det som burde vært scrappet...hihi




















Neste layout er fra pyntingen av årets juletre. Denne gangen ville faktisk begge guttene være med på det. Tidligere har det vært Terje som har stått for det her i huset. Men denne gangen ønsket guttene å være med. Koselig!!! og det måtte selvsagt foreviges.



















Siste side er laget av fotografbildene fra samme serie som lenger opp. Dette bildet har jeg planer om å ramme inn og henge i stua........ bare jeg finner en ramme som er "bra nok" for meg.... Er litt kresen der.
Tror faktisk jeg har funnet meg noen favorittark også her fra Create paper.




















Takk for at dere titter;-)

3 kommentarer:

MonaV sa...

GRATULERER med 2 pl. i Diva.
Så moro....kjempefine bidrag!!
Da er det bare å starte opp med Diva 2007!
Klem fra Mona

Anonym sa...

WOW....
Rålekre layouter, virkelig flotte. Jeg likte spesielt godt den fra pepperkakebaksten,....så mange flotte detaljer...

Gratulerer med 2 plasser i DIVA. Vel fortjent...

Har store planer om å delta på årets Diva jeg også, så jeg må nok komme meg i gang...

Ha en hyggelig weekend.

Anonym sa...

Gratulerer med 2 pl. i Diva!!
Nydelige sider! Digger dine LOer like mye som jeg digger dine kort! Her er det masse lærdom og inspirasjon å hente! Tror at jeg må begynne å scrappe jeg også..... :)

Så herlige og fotogene gutter du har!

Hilsen Beata Ewa