lørdag, januar 13, 2007

Tro det eller ei!!
For alle stemplere bruker jo H2O........for meg var det første gang i dag!!!
Har vært så heldig å få noen farger av Hobbyhimmelen i går og da måtte jeg selvsagt prøve de med en gang. Har bare 3 farger, så jeg har kombinert de med distressene mine.
Syns det ble kjempefint jeg. Hva syns dere??? fra en amatør å regne nr det gjelder H2O.
Det første kortet er med stempler fra Magnolia og et målbånd stempel fra en clearstampsakke jeg har hatt liggende. Den runde teksten er kjøpt hos papirgleder.



















Det andre kortet her er med et stempel fra Penny Black.
Her har jeg også prøvd meg på H2O maling + distressink. Knappestemplet er clearstamp fra samme pakke som over. Nå trenger jeg ærlig tilbakemeldinger fra dere som er litt mer drevne!!!!! For dette er noe jeg ikke helt vet om jeg kan!!

8 kommentarer:

Berit sa...

Du har dreisen på dette med H2o maling også du da!!!!
Herlige stempler - herlig fargelagt!!!
God natt ;)

Anonym sa...

ikke noe amatørfakter som jeg kan se. Her er det en proff ute og går ;) Kjempelekkert. Dette har du virkelig dresien på!!! Utrolig lekre kort!

Anonym sa...

Jeg syns kortene dine er kjempeflote. Syns du har skikkelig dreisen på det å male... :-))

Har kjøpt meg H2O maling jeg også, og jeg syns det blir veldig fint med den malingen, det skinner av fargene og det liker jeg...

Ha en scrappende fin søndag!

Heidi sa...

Nydelige kort Hilde!!!! Digger den "gutteengelen" jeg... ;o)

Klem Heidi

roffe sa...

Stempling? Jeg er ikke helt med på hva det er. Hilsen uvitende

Desiree sa...

Du kan H20 også du! Har endel pakker med farver selv av dem og har brukt dem på endel Magnoliamotiv, det blir kjempefint. Så bare få deg flere farver! :)

Monica sa...

Dette er ikke laget av noen amatør, dette kan du. Jeg er kjempe imponert, du er bare råflink! Kortene dine er bare nydelige og jeg ser meg aldri mett på dem.
Ha en fortsatt fin uke :)

Viv sa...

What a truly adorable card! Love that image and you colored it beautifully!