onsdag, januar 10, 2007

Uvant!!
I dag har jeg laget et kort som egentlig ikke er helt meg... Har brukt farger jeg veldig skjelden bruker. Men jeg syns det ble fint allikevel!!
Stemplet er fra Penny Black, teksten er fra Stempelglede, clearstamp swril fra Gel:a:tins. Og et poststempel jeg har kjøpt av Gyda en gang.
Ellers har jeg brukt retroflower og QK lys.....+ en "dæsj" med distress ink.

Må også nevne at jeg har vunnet gavekort på Bikuben for 300 kr........Heeeeeeeeeerlig!!!
Det er en trekningspremie på Minneriket. Gjett om jeg ble glad!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig kort! Du tryller frem de lekreste saker av alle mulige slags stempler og stæsj du!
Og så flotte LO'er du hadde med i Diva på scrapping.no. Du er min favorittscrapper på kule tenåringsLO'er! :)
Ønsker den en flott torsdag!

Anonym sa...

Dette kortet likte jeg kjempegodt. Spesielle farger egentlig, men veldig behagelige :)
Du lager utrolig mye fint, Hilde!!