mandag, februar 19, 2007

*DÅNEDÅNE*.........gjett hva som lå i postkassa mi når jeg kom sliten hjem fra jobb i dag a?????!!!! Følte nesten behov for å sette meg et øyeblikk jeg, for der lå et brev poststemplet i Sverige...lurte lenge på hva det kunne være......*lenge* er vel kanskje å ta i.....for jeg rev jo opp konvolutten i et jafs..hihi....jeg hadde da ikke bestilt noe fra Sverige.....hmmm og når jeg åpner brevet........hva ser jeg........ et kort fra LindaMuhr/Muhren *DÅNEIGJEN*
Det var så overraskende, selv om jeg har fått et hint om noe var på gang.......... så ble jeg helt satt ut.... og ikke et hvilket som helst kort heller..... det var jo bare såååååå nydelig....
Er sååååå forelsket i de nye Magnoliastemplene som har kommet.... og så har jeg ikke et eneste ett av de!!!!!!Håper det blir ei råd med det når jeg kommer meg til Gøteborg og Magnolia sin messe.
Som om dette ikke skulle være nok..... inni kortet lå det et aldeles nydelig Hänglar & Stänglar stempel til meg.....men det får dere ikke se enda... ikke før jeg har fått laget et kort med det.....hihi......litt på pinebenken må jeg sette dere!!

Tusen hjertlig takk Linda!!!!!

5 kommentarer:

Aashild sa...

Gratulerer med supre bidrag i scrappefeber! Jeg koser meg sååå med å følge med :)

Og herlig Linda-kort! Nå gleder jeg meg til å se hva du lager med det nye stempelet ditt :)

Heidi sa...

Det var jammen kosleig å komme hjem til ja!! Også så flott kortet var!!!

muhren sa...

Så roligt att det redan har kommit fram...tack Hilde för all inspiration du ger mig..nu är det bara 2 veckort kvar tills vi träffas...

Krammmm

Desiree sa...

For et flott kort du fikk fra Muhren! Virkelig heldig var du! Gleder meg til å se hva du klarer få ut av ditt nye stempel!

Åsa/asamia sa...

Förstår att du blev glad, kortet är underbart!
Vad mycket fint du har på din sida!
www.asamia.blogg.se