fredag, februar 16, 2007

Endelig fredag igjen!!! så er det atter to herlig dager med fri!!
I kveld pakker jeg scrappe og stempelsaker.....for i morgen er det treff.
Gleder meg kjempemasse til det, for nå har jeg ikke vært på scrappetreff siden 13.desember..
Vi er vel mellom 10 og 15 jenter som skal treffes i morgen, og så gjenstår det bare å se om jeg får gjort noe da........eller om jeg bare skravler.... hihi
Legger ved et kort jeg laget med et trykk jeg fikk tidligere denne uka.
Kortet er veldig inspirert av eieren av stemplet, Heidi fra Skreia!! Tusen takk Heidi!!

2 kommentarer:

Heidi sa...

*dåne*, *dåne* har DU pakket...du som bare skal rusle over veien...he, he...jeg slenger *alt" i bilen jeg...også tar vi det derfra.
Nå er skisse(r) i boks til utfordring, bilder printet ut...og nå må jeg vel nesten komme meg i seng så jeg er litt våken i morgen i allefall..he, he..

Forresten..tar du med symaskin??

myamia sa...

Superfint, gillar knapparna som du satt i små grupper, och de olika lagren av papper! Spetsen på nederkanten är perfekt! Tack för inspirationen!