onsdag, februar 21, 2007

Et kort fra meg sånn midt i uka!!! Har laget dette med et trykk jeg har fått av Rita, min stempelvenninne.
Alt papiret jeg har brukt, er rester fra en LO jeg laget i går...
Og det er et kort som kanskje skal være starten på min "økonomiske" side...... hihi....
Prøver å få brukt opp noe resteark, etter hvert som det kommer.... for jeg har funnet ut at hvis det havner i restekassa, så er det så skjelden de kommer ut igjen derfra. Så målet mitt med dette er at jeg skal bruke det opp FØR det havner i restekassa.

Ellers kan jeg nevne at stempelgalmannen har *plinga på* og fortalt at han har hentet alle stemplene og scrappesakene som jeg har bestilt fra USA. Så nå er det bare å vente på at han kommer hjem med det.

Har jeg forresten fortalt at jeg har fått meg CROCS?? Bestilt de fra USA...og de kom på døra mi etter 6 dager... kjapp levering spør du meg.... og prisen....i underkant av 250kr med porto.... og her i landet koster de 600kr.. snakk om prisforskjeller a!!!!!!

Kortet er laget med Blingbling ark, mme mønsterark og Scenic route,scallop ark fra narratives, "knappen" neserst er en brads som er kjøpt på panduro ( jeg har fått den og flere til av en kolega). Kantene på kortet er malt med lyseblå Dabber.
ellers har jeg brukt hvit gelroller og brun leplume tusj.

1 kommentar:

Berit sa...

å nei - er det et stempel det der.... Isssj... ;) Da må jeg begynne på'n igjen ang. stemplene mine......... *jaja, sånn kan det gå når man har mye rart lagret på pc'n...*
Men kortet og stemplet er flott det - for all del!!
Og det med restepapir i restekassa... høres kjent ut!
Fortsatt fin uke!
Klem