mandag, februar 26, 2007

I dag har jeg hatt fri fra jobb. Og da ble det et kort ferdig som jeg kan vise frem.
Stemplene er fra Paperbagstudio, stempelglede og StampinUp. Er fortsatt litt "fersk" på å male disse motivene, men gøy er det.
Ellers flyr dagene avgårde. Holder på å forberede litt til messa jeg skal på til helga.. Må jo ha med noen kort som jeg kan vise "broderfolket"

Sondre og jeg har vært på en liten shoppingrunde i dag, titta mest da!! Han ønsker seg så innmari en bensindrevet fjernstyrt bil..... Noe han må spare en stund til... Men det er jo gøy å se hva man kan få tak i da, både i butikkene og på nettet...( akkurat som meg, når jeg ønsker meg nye scrappesaker det) *LOL*
Det er vinterferie her i heimen denne uka.... eller dvs, jeg har hatt fri i dag, Sondre derimot har ferie... Vi andre må jobbe resten av uka.. t.o.m. Simen!! Men han er bare glad til, etter at han oppdaget at tallene på kontoen stiger jo mer han jobber!!

Ha en flott uke alle sammen!!


7 kommentarer:

Ann Kathrin sa...

Flott kort, Hilde! Godt å se at stemplene er kommet til nytte..
Kos deg på messe til helga da!
(Håper Geirun får tak i de nyeste stemplene fra Magnolia; jeg har forelsket meg så i det som Muhren har vist eksempel på..)

Jenny sa...

Vilken massa fina alster du skapar.
Tuuuusen tack för titten - hit kommer jag gärna fler gånger.

Synnove Olava sa...

Nydelig kort.... :-))

myamia sa...

Super fint kort! Jag har funderat på vad det är för stämpel som du brukar använda på dina kort. Det är nog olika varianter, men de är runda och så sätter du dem som en "poststämpel" på kanten av motivet. Tycker det är så himla läckert! Vad är det för stämplar?

Hilde sa...

Hei myamia!
De runde stemplene er nok min "måha" greie om dagen, jeg rett og slett elsker de!!!
Noen av de er spesialbestilt, ellers er de fra StampinUp og Papersaloon.

Lykke til i jakten på rund stempler!!

T:o)ve sa...

Du er en éner på kort Hilde, ingen tvil om det ;o)
Vinterferie her også nå, og jeg koser meg hjemme sammen med barna.
God tur til Gøteborg, heldig er du som kommer deg litt rundt omkring ;o)

Catrine sa...

Så flott kort du har laget!
God tur til Gøteborg og messe!