lørdag, februar 24, 2007

I dag har jeg suset litt rundt.. Mege baller i luften fortiden, av alle slag og er litt oppspilt og spent..
Nå er det bare noen få dager til jeg reiser på messe i Gøteborg, og det gleder jeg meg til
Har nå vært en tur på Gjøvik og "byttet" litt utstyr med Hetal... Hun har handla noe for meg og jeg noe for henne.
Gleder meg til å ta fatt på alle de nye 7gypsie dingsene mine som hun har shoppa for meg.

Ellers kan jeg fortelle at Stempelgalmannen er vel hjemme fra USA. UTEN KOFFERT!!!!.....og den som var full av scrappesaker... hihi... Godt at kofferten dukket opp etterhvert, for i går ettermiddag kom SAS på døra med den..
Har kjøpt masse stempler fra StampinUp denne gangen, og har store planer om å prøve dem snart.
I dag var det forresten slutt for meg i scrappefeber. Denne runden skulle 4 av 8 ut av konkurranse......og en av de ble meg. Det var moro så lenge det varte. Men sånn er det,man kan ikke lykkes i alt!! Så får vi heller håpe at jeg har mer hell med de andre "ballene" som henger litt i lufta enda....krysser fingra for det!!
Under her ligger layouten som var min siste i scrappefeber!! Og tusen takk for alle stemmene jeg fikk!!

4 kommentarer:

SusanneSj sa...

Vilken jättefin LO!

iralamija sa...

beautiful colors!

Bety

Synnove Olava sa...

Synd at du røk ut av scrappefeber.... du var en av mine favoritter.... :-))

Det var jammen bra at kofferten kom til rette igjen, litt kjedelig hvis akkurat den hadde blitt borte....*sukk*... god tur til den svenske messen.... :-))

Marit sa...

Trist du røk ut av scrappefeber. det er så mange flinke at det nesten blir tilfeldig hvem som går videre noen ganger.

Uansett Lo'en din var kjempefin :)