onsdag, februar 28, 2007

I går dukket det opp en hel "røys" med nye stempler til meg fra Hobbyhimmelen....
Og det gikk ikke lenge før jeg måtte prøve noen av de...
Syns denne jenta fra Magnolia er så nydelig!!Bladene kommer også derfra, mens de andre stemplene på kortet er fra StampinUp.
Holder nå på å forberede meg til "svensketuren" på fredag.... Lager noe demomateriell og pakker litt..
Ha en fin kveld!!
Jo, jeg må jo si at dette kortet er laget med masse inspirasjon fra Linda Muhr!!
Den "underbara" svenske stempleren som jeg skal på kurs med på lørdag *hopper av glede*
( kan kanskje ha nevnt det før, at jeg skal på kurs med henne...*LOL*

6 kommentarer:

Synnove Olava sa...

Må si jeg er litt misunnelig på deg... skulle gjerne vært på kortkurs med Linda jeg også...

Fikk mine første magnolia stempler i dag, og nå klør fingrene etter å stemple og lage kort....
Jeg er veldig inspirert av de kortene du lager.... :-))

God tur til søta bror...

Marit sa...

Åååå, så heldig du er. kjøper du med badestampstempel til meg :D

Her har jeg vinterferie og har vært skikkelig produktiv på kortfronten. men, når jeg sammenligner mine med dine blir de plutselig veldig enkle.

Ønsker deg en super tur til sverige. Kos deg masse.

Berit sa...

God tur!!! Kose dere masse!!!!
Her har jeg scrappet 2,5 av 3 innleverte på Mgames i dag... og nå må jeg vel gjøre noe annet neon dager. Mest lyst til å scrappe mer når jeg først er i gang!

Hils kjente!

KLEM

Beathea sa...

ÅÅhhh, så flotte kort har du laget i det siste, Hilde - må se på de om og om igjen!!

Vil ønske deg en koselig og inspirerende tur til Sverige!! Jeg måtte avbestille min tur - sykdom hjemme....

Kos deg masse!

Hilsen Beata Ewa

bea sa...

so soft colours, sweet design, the swirls and paper are great, the stamp ist wonderful coloured ... the whole card is amazing!!!
greetings from germany
bea

Carina sa...

Vilket fint kort, fina detaljer! :-)