lørdag, februar 10, 2007

Lørdag, og helg.... deilig med fri, men jeg hadde tenkt meg en tur ut i det flotte været som er om dagen...... helt til jeg så på gradestokken og den viste -26 grader......*fryser*
Vi får se hva dagen bringer!! Ellers holder jeg på med litt kort om dagen, som dere ser under her!!

I dag er det også siste mulighet for å stemme i denne rundens scrappefeber........... fristen går ut kl 12.00.
.......og det ser ut til at mitt bidrag ikke kommer videre etter denne omgangen... Syns det var en vanskelig oppgave denne gangen..... svart og hvitt....... jeg er ikke en svart/hvitt scrapper.... og er vel egentlig heller ikke fornøyd med bidraget mitt......... men men det er gøy så lenge det varer..
Takk for at du titter innom bloggen min, og koselig hvis du legger igjen en kommentar!!

Da har jeg oppdaget at jeg går videre alikevel til neste rundes scrappefeber!!!*juhuuuu*
Det hadde jeg ikke trodd denne gangen, for jeg lå litt dårlig ann...Men så var jeg så heldig at Muhren ga sine jurystemmer til meg!!! og da ordnet alt seg!!Tusen takk Linda/Muhren for stemmene!!!!



































10 kommentarer:

Marita Isaksen sa...

Hei hei..
Ville bare si at du lager så utrolig mye fint, jeg blir helt satt ut hver gang jeg ser noe nytt fra deg! Nydelige kort du har laget, liker veldig godt alle de flotte stemplene dine :-)
Gratulerer så mye, ser at du er videre i scrappefeber ;-)

Ha en kjempeflott helg videre!

Hilsen Marita

Synnove Olava sa...

Gratulerer med videre plass i scrappefeber.... Vel fortjent... :-))

MonaV sa...

GRATULERER!!! og lykke til med
neste oppgave Hilde.

Klem fra Mona

Ellen sa...

Jeg syns absolutt du skulle gå videre i Scrappefeber! Så jeg er kjempeglad at Muhren "redda" deg!!
Håper du får e fin uke (med ltt færre minus...)
Klem, Ellen*

Lene sa...

Gratulerer med vidre plass i Scrappefeber - vel fortjent!

Det er alltid så inspirerende å se på kortene du lager. Kjempefine!

Catrine sa...

Gratulerer så mye med videre plass i Scrappefeber! Det var veldig fortjent - LO'en din var så kul synes jeg! :)

Nydelige kort under her!

myamia sa...

Underbara, underbara kort! Tack för inspirationen!

gudrun sa...

Bra å se at du er i farta, og at du pusler med de fine kortene dine, og andre saker...
Grattis med videre plass i feber-heten. ;) Det var gøy!! Heia-heia!

camilla sa...

Åhh vilka fina kort du gör med massa fina färger.
Camilla

Elin sa...

Kjempeflotte kort!! Gratulerer med videre plass i scrappefeber.