onsdag, februar 07, 2007

Onsdag, og midt i uka. Og jeg har friiiiiiiiiiii!! Det er bare så utrolig deilig å ha en fridag midt i uka. Den bruker jeg til å hente krefter til resten av arbeidsuka, "finne" igjen huset mitt, som ofte er gjemt under klesvask og hybelkaniner. Og ikke minst til å lage en skikkelig middag.
Middagen er stadig min dårlige samvittighet. Nettopp fordi jeg ildri er hjemme før halv 4, og så skal en av guttene stort sett ut på noe igjen før halv 5. Da blir det knapp tid til å lage middag.

Ellers skal jeg bruke dagen på å sluttføre mitt bidrag til scrappefeber, som har frist i morgen og så må jeg vel se å starte på utfordringen fra Hetal..................men jeg må scrappe GULT!!!!!
Akkurat som jeg er glad i gult...... vet nesten ikke om jeg har noen gule mønsterarke engang..

Legger ved et kort i dag. Laget av magnolia stempel, MME magnolia mønsterark, og mitt nye bursdagsstempel!!
Kortet er egentlig en god betegnelse på hvordan været er her hvor jeg bor i dag.... kaldt og snø!!! *Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*

Mange lurer på hvor man får tak i de forskjellige stemplene mine,
og her kommer en liten oppklaring:
Magnolia: som brukt under her: www. hobbyhimmelen.no
Hänglar & Stenglär : www.inkywings.com
poststempel/ bursdag, som under her: Hos Krumelure på rubberstamps.no ( se salgsstråden)kan du designe dine egne stempler. Og dette er ett av de jeg har fått laget meg !!

7 kommentarer:

_Kine sa...

Hei,
Må bare få kommentere alle de flotte kortene du lager! Så mange flotte motiver og søte detaljer :)
Onsdag er min fridag også. Utrolig deilig med en liten pustepause midt i uka.

-Kine

PS: Vet du hvor man kan få tak i de søte stemplene fra hänglar og stänglar?

Anonym sa...

Er så enig med Kine,
kortene dine er så fine.
Jeg er blitt så inspirert til å prøve meg på stempling som jeg ikke har noe greie på,må snart få bestilt meg et stempel eller to.

Forresten-onsdag er min fridag også,og kjenner igjen den dårlige samvittigheten ift. til middager. ;-)

Marit,Lesja

Anonym sa...

Hei til deg!
Liker så utrolig godt kortene dine, nyter å se på de her - sammen med en god kopp kaffi :)Du gir meg mye inspirasjon!

Liker så godt de små runde stemplene dine, og her har du et nytt :) Hvor får du tak i de?
Kunne godt tenke meg et slikt :)

*Kristin*

muhren sa...

Du gör såå fina kort!
Jag ska absolut designa några fina stämplar till mig själv..
Tack för tipset!

Catrine sa...

Nok et nydelig kort! Du er min favorittkortmaker! ;)
Gleder meg til å se bidraget ditt til scrappefeber. :)

Synnove Olava sa...

Jeg signerer alle innleggene ovenfor; du er vannvittig flink til å lage kort.... Blir inspirert til å lage kort jeg også.

Lykke til i scrappefeber... tvi-tvi

bea sa...

hi hilde, always wonderful and great cards and soo cute designs .... amazing!!!

greetins from germany.

bea