onsdag, februar 21, 2007

Sammen med kortet fra Linda/Muhren , lå deg også en liten gave....... og den gaven var et nydelig Hänglar & Stänglar stempel. Jeg ble såååååå glad for det, og nå i dag ... etter å ha gjort ferdig husvask og matlaging, har jeg kost meg med nettopp dette stemplet!!
Og her er resultatet!!!....og legg merke til at jeg fortsatt holder på med restepapir!!hihi...

Enda en gang: Tusen takk til deg Linda!!!!!
Har brukt glitter på dette kortet, men det syns uheldigvis ikke når jeg har scannet det!

6 kommentarer:

Surfine sa...

Du lager så mye flott!!! digga havfruekortet! Gratulerer med veldig fortjent videre i Scrappefeber forresten, stemte på dere jeg;o)

Ha en herlig hobbyuke!

Åsa/asamia sa...

Sååå fint kort!
Kul med en liten present också;0)

Petra/Paradise sa...

Underbart fint kort!!! Verkligen fina färger å fint färglagt! =D

Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Petra

Nancy sa...

hi,
this is a wonderful card...i love these motives.
greeting from germany
nancy

myamia sa...

Underbart kort, tack för all inspiration du skänker!

Om meg sa...

Så utrolig fint kort. Jeg simpelten DIGGER stilen din, du og Linda (Muhr) er helt rå på fargeleggeing og kreative løsniger. Henter MASSE inspirasjon fra dere to. Du er kjempeflink og jeg gleder meg til å følge med nye kreasjoner som kommer :-)

Klem Anita