søndag, februar 18, 2007

Videre i scrappefeber!!!
Etter treffet i går kunne jeg endelig, konstatere og lese juryavgjørelsene på siste oppgave av scrappefeber. Var så spent på om vi i heletatt kom til å gå videre, for det var ganske jevnt og det sto og falt ganske mye på dommeravgjørelsene.
Vi ( jeg og Linda Salte) hadde et utrolig samarbeid gjennom denne uka tiltross for at hun mesteparten av tiden var på ferie i Praha.
Takk til deg Linda for godt samarbeid!!
Dette fiksa vi bra!!
Tusen takk for alle stemmene vi fikk og for flotte ord fra juryen!










Et kort laget på treff i går, med stempel fra Housemouse.Lånt stempel av Heidi (heso)til dette kortet. Tusen takk Heidi!!


Og så er det bare å "manne" seg opp for en ny arbeidsuke!
Denne uka ellers går med til å forberede kurs som jeg skal ha på tirsdag, og så må jeg prøve å finne ut hvordan jeg skal løse kommende ukes oppgave i scrappefeber.
Stempelgalmannen reiser til USA i morgen, for å hente massevis av stempler og scrappesaker til meg...........og kanskje han rekker å jobbe litt hvis han er heldig!!! hihi!!

4 kommentarer:

Heidi sa...

Gratulerer med videre plassering i Scrappefeber!!! Bidraget deres var kjempe kult!!
Gleder meg til å se hvordan du løser kjærlighets oppgaven...og kjenner jeg deg rett klarer du dette med glans!!

Ha en flott mandag!!! (Whee...jeg har forresten fri i dag!!!! *danser*)

Heidi

bea sa...

hello hilde,
wow the house mouse card is sooo very sweety ... like always wonderful!!!!!
greetings from germany
bea

Synnove Olava sa...

Skjønner godt at dere gikk videre i scrappefeber. Bidraget deres var utrolig flott... :-))

Kortet var veldig, veldig koselig, og du er en sann mester til å fargelegge....

Så heldig du er som har en mann som skal til USA for å handle scrappesaker til sin kjære kone... og jobbe litt hvis han får tid mellom alle scrappebutikkene... hi-hi.....

Ha en kreativ uke...

Lene sa...

Gratulerer med resultatet i Scrappefeber.
Nok et flott bidrag fra deg!

Jeg vil takke for all kort-inspirasjonen jeg har henta her inne. Jeg sleit litt med å få brukt de flotte Magnoliatrykkene til noe, men etter en runde her inne er jeg i gang :) Takk!